Viser arkivet for januar, 2013

Tips til sjølvhjelp: tlfsamtalen

ajaja. Det gjør ondt.

Eller vondt og vondt. Det ser jo i grunn bra ut. Grønt og rødt kler kvarandre. Og så sol og greier.

6 gylne reglar for postingar på Facebook

Eg har vore på smx i Las Vegas og lært av amerikanske markedsfolk kva som funker på facebook og ikkje. TIpsa under baserer seg på forskning av 1800 fb-pages til store, populære merkevarer. Truleg så funker dei også for deg.
Les meir…

Eg prøver å preike om events

Signa meg opp på tenesta Branch som reklamerer med at lar deg snakke om tema, på nye måtar. Det første eg prøver å snakka om er events. Det goes something like this:

Les meir…

@skraatak: @herdis Du har en tweet i Dagbladet i dag. #baresierdet

@herdis: @Skraatak Jøss! #kemskutrudd Kva seier eg?

@skraatak: @herdis pic.twitter.com/zU9crIjL

@herdis: @Skraatak ey! takk for bildet, og samanhengen!

Sjå alle som hang seg på samtalen her.

7 klare høgdepunkt i 2012

Det er 2013, og store delar av 2012 er allereie i gløymeboka. Dersom ein skal trekke fram høgdepunkt til oppsummering, så er jo det mykje å trekke fram. Likevel, dette er det som har kome på lista mi. I uprioritert rekkefølge:

  • 1. Husker du ikkje meg? ein søt, ærleg romansehistorie frå Odda. Kanskje det beste med det innlegget, er Ingvilds kommentar i kommentarfeltet: Det lukta sæd i lokalet_. Noko som vitterleg var sant.
    -klare-hoegdepunkt-i-2012">Les meir…

Ja, vi elsker Idar Vollvik sin fb-kampanje! #not

I november begynte eg med ein ny hobby. Samle på bilder av irriterte folk. Det gjekk ikkje ein refresh utan at eit nytt irritert innlegg var å sjå. Likevel såg eg just på twitter, at dette var da ein svært god reklamekampanje som desverre har blir oversett. Jaja. Segrov om det. Mitt poeng er at denne reklamekampanjen ikkje akkurat er oversett.

La meg vise til kva folk har irritert seg over i det siste:

Slik var feeden i november. Idar Vollvik reklamerte, folk gjekk i harnisk. Dundra på tastaturet, og kunne ikkje forstå korfor dei vart spamma ned.

Dei aner ikkje kva dei skal gjere. Korleis kan dei ha skaffa seg såpass dårlege venner som utsetter dei for dette.

Superfrustrerte venner legger ut om facebooks nye algoritme. Men dei tilpassar seg og finn løysingar.

Og vips så har facebook laga ein endring som irriterer såpass at folk er villige til å betale for å slippe. Kjempesmart!

Om du har bilde av irriterte folk, så er det berre å joine samlina i kommentarfeltet under…

Annonse